Kontakt przez e-mail

Kontakt przez e-mail

Jak wielu z nas korzysta z https://www.flasz.pro/34-balony-reklamowe-z-nadrukiem tradycyjnej poczty, wysyła kartki na święta. Chętniej i częściej wysyłamy e-mail’a. Jest to prostsza forma kontaktu. Wysłanie e-mail’a z życzeniami świątecznymi bądź urodzinowymi, nie ma tego uroku to wysłanie tradycyjnej kartki.iq.pl W przypadku firmy ułatwia kontakt z klientami. Często w przeciągu kilku minut możemy otrzymać informacje o produkcie, które nas interesują. Możemy zapytać o cenę i możliwość negocjacji, a także koszt dostarczenia przesyłki. Zazwyczaj większość informacji powinna być zamieszczona na stronie, jednak nie jest to regułą. Bywa, że sprzedawca celowo nie umieszcza danych informacji. Jeśli produkt przypadnie nam do gustu niechciana informacja może już nie mieć dla nas znaczenia.

Po prostu w naszych wyobrażeniach, dana rzecz jest już nasza. Brak szybkiej odpowiedzi bądź niewystarczająca odpowiedz może zniechęcić potencjalnego kupującego. Dbałość o kontakt, to jeden z warunków dbania o wizerunek firmy. Zadowolony klient zazwyczaj do nas wraca.

Artykuł dzięki: