Marka

Marka

Marka

W każdej dziedzinie życia mamy marki lepsze niż gorsze. To jak postrzegamy daną firmę, nie zależy tylko od rzeczywistej jakości produktów, jakie oferuje dany producent. W dużej mierze jest to efekt reklamy. To jak postrzegamy dany produkt jest zależne od reklamy, kryptoreklamy bądź reklamy szeptanej. To od jakości reklamy zależy, czy daną markę postrzegamy jako ekskluzywną czy nie.iq.pl/oferta/private-cloud/ Świetnym przykładem pozytywnej zmiany i dobrej pracy marketingowców jest https://www.iq.pl/oferta/serwery-dedykowane/dodatkowy-sprzet/ promocja sklepów Lidl. W reklamę sklepów zaangażowano znane osoby i przez trzy lata zmieniono wizurek i postrzeganie marki. Kryptoreklamę stosują polskie stacje telewizyjne: jeden program reklamuje inny np. bohaterowie serialu rozmawiają i oglądają inny program tej samej stacji. Reklama szeptana to przekazywanie z ust do ust informacji, ze dany produkt jest do dobry lub nie.

Działania konkurencji mogą jednak spowodować spadek znaczenia marki. „Niezależny” ekspert może napisać krzywdzący artykuł, w którym negatywnie opiszę dany produkt. W przypadku marki nie sprawdza się porzekadło: „nie ważne jak o nas piszę, byle nie przekręcali nazwiska”. W Polsce wiele osób lubi nosić markowe ubrania. Jeśli ubranie nie ma odpowiedniej metki jest wyrzucane, jako bezwartościowe. Są szkoły, gdzie dzieci bywają wyśmiewane, bo rodziców nie znać na droższe ubrania i ubierają się w sieciówkach. We wszystkim trzeba mieć umiar i zachować zdrowy rozsądek. Należy też pamiętać, że nie szata zdobi człowieka i tak należy wychowywać dzieci.

Artykuł dzięki: www.iq.pl/oferta/hosting/migracja/