Witryna sklepowa

Witryna sklepowa

Przechodząc obok sklepu zwracamy uwagę, co znajduje się za szybą. Sprzedawcy w większych sieciach handlowych dostają wytyczne z centrali, jak ma wyglądać witryna sklepowa. Materiał jest przygotowywany przez specjalistów z danej dziedziny i nie ma tam przypadkowości. Inaczej wygląda sytuacja w małych, rodzinnych sklepach. Tam właściciel bądź pani Zosia układa, to co według niej klient powinien zobaczyć, aby zajrzeć do środka i coś kupić. Efekt bywa różny, jednak o gustach się nie dyskutuje. Polacy coraz chętniej i więcej wydają w dużych sklepach, nie jest to jednak spowodowane działaniami marketingowców, lecz ceną i ilością towaru, jakie te sklepy oferują. Małe sklepiki powoli zanikają, bo nie są w stanie zaoferować takich cen, jak markety. Nie ma promocji i rabatów, jakie są codziennością w hipermarketach.

Duże sklepy to zazwyczaj duże blaszaki, w których w ogóle nie ma witryny, bo nie ma szyby czy okien, jak w małych sklepikach.

Artykuł dzięki: http://bestwindow.pl/