Kiedy zaczynasz marketing sieciowy, może to być przytłaczające.
W końcu tak naprawdę prowadzisz dwie firmy. Z jednej strony sprzedajesz produkt. Z drugiej strony rekrutujesz innych do sprzedaży tego samego produktu. Oba obszary zasługują na Twoją pełną uwagę, a oto kilka wskazówek, dzięki którym odniesiesz sukces w obu.Unikaj rozpraszania się. Łatwo zboczyć z kursu, jeśli stale wykonujesz inne czynności w sieci, takie jak odwiedzanie serwisów społecznościowych. Zamiast tego skup się na rzeczach, które zapewnią rozwój Twojej firmy, takich jak sponsoring, marketing i sprzedaż. Są to rzeczy, które pomogą Ci osiągnąć cele marketingu sieciowego.Jeśli nie chcesz sprzedawać lodu Eskimosom, jesteś idealny do marketingu sieciowego. Ludzie, którzy próbują nakłonić każdego, kogo spotkają, do przyłączenia się do ich downline, spotkają się z wielkim rozczarowaniem, gdy ci ludzie zrezygnują i zaczną oczerniać ich. Jeśli ludzie usłyszą, że masz złą reputację, nie będą nawet zawracać sobie głowy rozmową z tobą! Bądź wybredny, kogo prosisz o dołączenie do Twojego zespołu.Podobnie jak w przypadku handlu akcjami, musisz dowiedzieć się, jakie ryzyko jesteś gotów podjąć, zanim dołączysz do jakiejkolwiek firmy zajmującej się marketingiem sieciowym. Czy możesz sobie pozwolić na podjęcie go w pełnym wymiarze godzin, czy tylko w niepełnym wymiarze godzin? W jakim punkcie zysku byłbyś w stanie rzucić obecną pracę i przejąć ją jako karierę? Są to pytania, na które musisz odpowiedzieć, zanim się zarejestrujesz.Podążanie za silnym liderem to świetny pomysł w marketingu sieciowym. Jeśli są w stanie pokierować statkiem, być może będziesz w stanie rozwinąć swoją sieć dzięki ich wiedzy. Poza tym posiadanie kogoś, kto może przeprowadzić Cię przez ten proces, jest niezwykle ważne w marketingu sieciowym. To może być bardzo trudna sprawa.Twoje kontakty są kluczem do budowania biznesu marketingu sieciowego.
Twoja rodzina, przyjaciele i znajomi znajomych to wszyscy ludzie, którzy tworzą twoje kontakty.
Oczywiście potem wykracza to poza Twoje granice, a inni ludzie budują Twój biznes dla Ciebie. Masz również ogromną szansę na reklamę online osobom, których nie znasz. Jednak Twoje kontakty są solidną podstawą Twojego sukcesu w marketingu sieciowym.Jeśli zajmujesz się marketingiem sieciowym, musisz upewnić się, że masz realistyczny harmonogram i którego się trzymasz. Musisz myśleć o tym jak o swojej firmie i wkładać w nią jak najwięcej, jeśli chcesz odnieść sukces.Zimne rozmowy to świetny sposób na zwiększenie liczby potencjalnych klientów do marketingu sieciowego, ale Twoja lista nie powinna być zbyt zimna. Spróbuj znaleźć osoby, które już interesują się dziedziną, którą się zajmujesz, lub które są polecane przez innych. Samo dzwonienie z książki telefonicznej raczej nie przyniesie Ci żadnych potencjalnych klientów.Unikaj używania żargonu marketingu sieciowego, gdy rozmawiasz z potencjalnym klientem. Istnieje wiele zwrotów powszechnie używanych w kręgach marketingu sieciowego, które nie będą zrozumiałe dla osób nie pracujących w takim kręgu. Wyjaśnij terminy, jeśli musisz ich używać, ale uważaj, aby nie rozmawiać z klientami.Nie udzielaj swojej downline zbyt szczegółowej pomocy. Pomóż im przejść przez pierwszą parę perspektyw, ale potem po prostu zapewnij wsparcie. Jeśli wykonujesz dla nich swoją pracę, powinieneś mieć taką perspektywę dla siebie. Aby odnieść sukces, muszą nauczyć się samodzielnie wykonywać pracę.Chociaż marketing sieciowy może być wyzwaniem, jeśli wiesz, jak zarządzać obiema stronami swojego biznesu, nic ci nie będzie. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby lepiej zarządzać zarówno sprzedażą, jak i rekrutacją w firmie. Trzymaj się tego, a zobaczysz pozytywne wyniki.