Marketing mobilny możesz wykorzystać jako główne lub alternatywne źródło dochodu.
Wskazówki zawarte w tym artykule przedstawiają niektóre ze sprawdzonych metod marketingu mobilnego.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Skoncentruj się na trafności i terminowości podczas planowania mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości otrzymane w tym formacie powinny być krótkimi seriami informacji, które można natychmiast zastosować. Na przykład, zamiast informować o wyprzedaży zaplanowanej z tygodniowym wyprzedzeniem, wyślij przypomnienie na krótko przed godzinami otwarcia lub podaj informacje niedostępne wcześniej, takie jak zmiana mówcy.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert.
To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Pozwól klientom wyrażać opinie.
Niektórzy marketerzy mobilni mają tylko wiadomości wychodzące, co oznacza, że klient nie może do nich wysłać SMS-a bez przechodzenia przez wiele kłopotów. Pozwól swoim klientom porozmawiać z Tobą, aby poprawić koncentrację Twojego planu, i dowiedz się, czy musisz zrobić coś innego.Być może użytkownicy mobilni chcieliby być traktowani nieco lepiej niż przeciętni użytkownicy i być może mogliby poczuć, że dostają trochę więcej, subskrybując Twoją witrynę lub aplikację mobilną. Możesz oferować specjalne nagrody tylko dla użytkowników mobilnych, aby zwiększyć mobilną stronę swojej firmy.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem. Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem. Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Twoja kampania reklamowa na telefon komórkowy musi być kompatybilna z wieloma platformami, na każdym głównym urządzeniu, aby utrzymać bazę klientów i ich uwagę. Jeśli Twoja reklama działa tylko na Androidzie, to jedyni klienci, do których dotrzesz! Jeśli osoby z Blackberry zobaczą bałagan, Twoja wiadomość zostanie utracona. Upewnij się, że zachowasz kompatybilność, sięgającą daleko z każdą reklamą mobilną.Jeśli zamierzasz używać kodu QR, upewnij się, że obraz jest bardzo łatwy do skanowania. Ludzie nie poświęcą czasu, aby to rozgryźć. Możesz skorzystać z bezpłatnego generatora kodów QR online, który będzie również śledzić, ile osób skanuje Twój obraz.Marketing mobilny to nie operacja mózgu, ale jest kilka rzeczy do rozważenia. Choć będzie to wymagało dużo ciężkiej pracy, w końcu zostaniesz nagrodzony nowymi klientami. Jeśli będziesz pamiętał o powyższych wskazówkach, Twoja sprzedaż wzrośnie jak rakieta.