Jeśli Twoja firma nie wykorzystuje jeszcze poczty e-mail jako centralnej części swojej strategii marketingowej, tracisz jedną z najskuteczniejszych form marketingu.
Poczta e-mail pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów przy bardzo niskich kosztach. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się więcej.Nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail marketingowych. Twoje e-maile zostaną uznane za spam, jeśli wyślesz je do osób, które nie zarejestrowały się samodzielnie. Jest to nie tylko szkodliwe dla Twojej reputacji, ale w rzeczywistości może spowodować, że Twój dostawca usług internetowych zablokuje Ciebie lub Twojego dostawcę usług poczty e-mail, aby zawiesić Twoje konto.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Aby Twoi klienci cieszyli się z otrzymywania Twoich e-maili, zapewnij im rabaty, a także promocje, które są dostępne tylko dla osób znajdujących się na liście mailingowej. Czytelnicy nie tylko chętniej sami przeczytają wiadomości, ale także chętniej przekażą informacje znajomym. Programy poleceń są pomocne w zwiększaniu bazy klientów.Wypróbuj różne formaty wiadomości e-mail, aż znajdziesz najlepszy dla siebie i swoich czytelników. Aby przykuć największą uwagę, ważne informacje powinny zawsze znajdować się w górnej części e-maili. Pamiętaj jednak, że zawsze wypróbowujesz różne formaty, aby wiedzieć, z których otrzymujesz najwięcej odpowiedzi. Kiedy znajdziesz skuteczny format, trzymaj się go.
Gdy to zrobisz, wszyscy Twoi klienci wiedzą, czego szukać, szukając informacji, którą chcą przeczytać.Zaplanuj strategicznie, kiedy wyjdą Twoje e-maile.
Ludzie nie lubią dostawać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Unikaj używania wykrzykników jako kul w swoich e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile. Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Im więcej dowiesz się o e-mail marketingu, tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę, jak skuteczna może być technika marketingowa. Gdy zaczniesz używać poczty e-mail do promowania swojej firmy, nigdy nie zawrócisz.Pamiętaj tylko o technikach, których nauczyłeś się z tego artykułu, a Twoja kampania marketingowa przyniesie świetne rezultaty.