W biznesie musisz wiedzieć o najnowszych sposobach marketingu swojej firmy.
Marketing wideo to jeden z najlepszych nowych sposobów promowania firmy i produktów. Możesz nie wiedzieć zbyt wiele o wideo, ale oto kilka wskazówek, które mogą pomóc Ci w marketingu w ten sposób.Twórz jak najwięcej filmów. Zachęca to widzów do ciągłego sprawdzania Twojego kanału w poszukiwaniu nowych treści. Daje ci nowe tematy, dzięki czemu wystawiasz się na różne osoby.Filmy sprawiają, że Twoja witryna jest bardziej interaktywna, ale pamiętaj, że nie są one idealnym rozwiązaniem dla Twojej kampanii optymalizacji wyszukiwarek. Możesz zoptymalizować swoje filmy, wybierając opisowe tytuły wypełnione słowami kluczowymi i dodając transkrypcję lub podsumowanie treści filmu, który chcesz polecić.Kiedy tworzysz film do celów marketingowych, nie przekraczaj 2 minut. Chcesz, aby docelowi odbiorcy obejrzeli całą wiadomość, a jeśli będzie to zbyt długie, potencjalnie stracisz odbiorców, gdy się wyłączą. W razie potrzeby zawsze możesz kontynuować myśl lub wiadomość w kolejnym filmie.Jeśli promocja produktu jest czymś, czego potrzebujesz, marketing wideo może być pomocnym sposobem. Pozwalając odbiorcom głębiej wejrzeć w Twoją markę i jej ofertę, zachęcasz konsumentów do budowania silniejszych relacji. Czym innym jest zobaczyć zdjęcie w instrukcji obsługi, a czym innym zobaczyć prawdziwego człowieka pokazującego produkt w akcji.Jeśli nadal eksperymentujesz z marketingiem wideo, powinieneś wybrać niewielką grupę klientów i poprosić ich o obejrzenie Twoich filmów i przekazanie informacji zwrotnej. Jest to dobry sposób, aby upewnić się, że Twoje podejście do marketingu wideo jest odpowiednie dla grupy docelowej, do której kierujesz.Pisząc opis swojego filmu, umieść swój adres internetowy na początku opisu, używając odpowiedniego kodu HTML.
Umożliwi to widzowi kliknięcie linku i natychmiastowe przekierowanie do Twojej witryny.
Powinieneś również dołączyć opis przy użyciu podstawowych i alternatywnych słów kluczowych, aby uzyskać lepsze pozycje w rankingu.Nie unikaj marketingu wideo, ponieważ jesteś nieśmiały. Jeśli trudno Ci rozmawiać przed kamerą, zrób tyle ujęć, ile potrzebujesz i edytuj swój film. Poproś przyjaciela lub kolegę o pomoc, demonstrując Ci produkty lub przeprowadzając z Tobą rozmowę kwalifikacyjną.Rozważ zorganizowanie konkursu, w którym Twoi klienci przesyłają filmy, które stworzyli dla Twojej firmy, a następnie wyświetlaj je okresowo zamiast własnych. Klienci uwielbiają widzieć swoją nazwę w świetle, a te wspaniałe dzieła sztuki pomogą promować Twoją firmę, a z czasem mogą nawet stać się wirusowe.Wszystkie Twoje filmy powinny być jak najbardziej ponadczasowe. Mówiąc o premierze produktu lub nowym produkcie, może być trudno zrobić film, który ludzie będą chcieli obejrzeć za 6 miesięcy od teraz. Jeśli skupisz się na produkcie, a nie na dacie premiery, stworzysz film, który ludzie będą oglądać w przyszłości.Jeśli planujesz przeszukać YouTube w poszukiwaniu filmów, pomysłów na treści, nie zapomnij o opcji wyszukiwania synonimów ~. Na przykład „jak zrobić ~chleb” pojawi się mnóstwo filmów na temat robienia wszelkiego rodzaju wypieków. Może to pomóc w stworzeniu listy elementów, które zostały pominięte w przeszłości i wymagają stworzenia dobrego filmu instruktażowego.Marketing wideo to jedna z najnowszych metod marketingu Twojej firmy w Internecie. Najpierw musisz mieć kilka podstawowych informacji, więc skorzystaj z przedstawionych tutaj wskazówek, aby naprawdę to zrozumieć. Zacznij korzystać z wideo, a zaczniesz widzieć lepsze konwersje w sprzedaż dla swojej firmy.